دانلود مجموعه انیمیشن زیبا و خاطره انگیزه پینگو – Pingu
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 584
نویسنده : KAKA

دانلود مجموعه انیمیشن زیبا و خاطره انگیزه پینگو - Pingu

:: به همراه خرید پستی مجموعه کامل این انیمیشن ::

.:: بخش شانزدهم، بخش پایانی اضافه شد ::.

.•● 130 قسمت قابل دریافت می باشد ●•.

نام : پینگو – Pingu
تعداد بخش : 16 بخش
تعداد قسمت : 130 قسمت
کیفیت : DVD-Rip | DivX
فرمت : avi.

باری دیگر افتخار این را داریم که یک کارتون زیبا و خاطره انگیزه را به شما کاربران وب سایت ایرانیان دانلود تقدیم کنیم.در این پست برای شما کارتون زیبای پینگو را آماده کرده ایم.این انیمیشن در شانزده بخش شامل 130 قسمت با کیفیت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد.امیدوارم با دیدین این انیمیشن زیبا سهمی در یادآوری خاطرات گذشته داشته باشیم.در ادامه به توضیحاتی درباره این کارتون میپردازیم : کارتون پینگو توسط کمپانی Otmar Gutman در سال 1986 در کشور سوئیس ساخته شد و در همان سال در این کشور پخش گردید.انیمیشن پینگو به کارگردانی Otmar Gutman و داستان نویسی Silvio Mazzola در استدیوی Trickfilmstudio ساخته شده است.به دلیل استقبال فراوان این کارتون و محبوبیت پینگو در بین کودکان سوئیسی کشورهای اروپایی دیگر نیز تصمیم به نمایش کارتون پینگو گرفتند.نکته قابل توجه در این مجموعه انیمیشن،دیالوگ شخصیت‌هاست.در واقع کاراکترهای مجموعه‌ پینگو صحبت نمی‌کنند، بلکه با صداهای نامشخص ارتباط برقرار می‌کنند.این صداها احتمالا برگرفته از صدای واقعی پنگوئن‌هاست که با اضافه کردن چاشنی طنز به عنوان دیالوگ در این کارتون به کار رفته، البته در مورد شخصیت اصلی بیشتر نمود دارد و کمک بسیاری به محبوبیت این شخصیت کرده است.در ادامه به معرفی شخصیت های این کارتون میپردازیم :

پینگو : شخصیت اصلی این مجموعه است که حدود 5 سال دارد، او بسیار بازیگوش و دوست داشتنی است. پینگو می تواند خود را به هر شکلی در آورد گاهی مثل یک توپ می غلطد و گاهی روی برفها سر می خورد و به سرعت حرکت می کند. اگر به یاد داشته باشید اغلب با منقار مثل بلندگو فریاد میزند : !NUG NUG

پینگا : خواهر کوچک پینگو است که در آغاز سری اول به دنیا می آید و در سری یک و دو پینگو را همراهی می کند.

پدر و مادر : پدر پینگو یک پستچی است او اغلب مواقع در حال پیپ کشیدن است یا سوار بر موتور سیکلتش در حال انجام امور بانکی، مادر پینگو هم بیشتر وقت خود را در خانه اسکموئی شان همراه بچه هاست.

پدربزرگ : پدربزرگ پینگو است که یک نوازنده ارگ است.

رابی : یک فک دوست داشتنی و مهربان که بهترین دوست پینگو هم به شمار می آید.

امیدواریم توضیحات ارائه شده مورد توجه شما قرار گرفته باشد.برای دانلود مجموعه کامل کارتون پینگو بصورت کاملا رایگان با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 

پیش نمایش این انیمیشن :

Pingu ScreenShot

راهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

.▪■ تیم ایرانیان دانلود هر چند روز یک بخش از فصل اول این کارتون را برای شما کاربران آماده میکند ■▪.
.▪■ با ما همراه شوید و تمامی قسمت های این انیمیشن را دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید ■▪.

:: بخش اول ::

:: بخش دوم ::

:: بخش سوم ::

:: بخش چهارم ::

:: بخش پنجم ::

:: بخش ششم ::

:: بخش هفتم ::

:: بخش هشتم ::

:: بخش نهم ::

:: بخش دهم ::

:: بخش یازدهم ::

:: بخش دوازدهم ::

:: بخش سیزدهم ::

:: بخش چهاردهم ::

:: بخش پانزدهم ::

:: بخش شانزدهم ::



:: موضوعات مرتبط: فیلم , کارتون و انیمیشن , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: